Версия для печати темы

Нажмите сюда для просмотра этой темы в обычном формате

Юридический форум Украины _ Разное _ про надання дозволу на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами

Автор: Oleh_m_88 28.5.2013, 15:08

Доброго дня. Я працівник районної державної адміністрації, на днях виникла проблема слідуючого характеру. Відповідно до пункту 12 Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 1998 р. N 1218 власники відходів, які утворюють та розміщують їх на своїй території, до 1 червня поточного року подають до органів Мінекоресурсів на місцях заяви на одержання дозволу на розміщення відходів у наступному році. Одним із документів що додається до заяви є дозвіл на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами на відповідній території, виданий органом місцевого
самоврядування.
Одне із підприємств звернулося із заявою до відповідної сільської ради на території якої розміщений об'єкт поводження з небезпечними відходами (за межами населеного пункту) за отриманням даного дозволу та отримало відмову. відмова мотивувалася тим що згідно п. л) ч. 1 ст. 21 Закону України "Про відходи" Органи місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами забезпечують надання дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами на відповідній території селища або міста у порядку, визначеному законом. тим самим акцентуючи увагу на те що лише в межах населеного пункту надають такі дозволи.
А з гідно п. с) ч. 1 ст 20 Закону України "Про відходи" До повноважень місцевих державних адміністрацій у сфері
поводження з відходами належить надання дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами на відповідній території у порядку, визначеному законом.
ось тут і виникає питання, хто ж має видавати цей дозвіл? ПОРЯДОК вимагає дозвіл виданий органом місцевого саоврядування на відповідній території, але виходить що це суперчить Закону "про віходи". Допоможіть розібратись.


Автор: Юрисконсульт Виталий 26.6.2013, 14:14

Доброго дня.

Виходячи з аналізу вказаних вами норм, можна зробити наступні висновки.

1. http://legalexpert.in.ua/pro-vidhodi (п. "с" ст. 20 та п. "л" ст. 21) наділяє аналогічними повноваженнями місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування, однак розмежовує ці повноваження за територіальною ознакою: Адміністрації відповідають за всю ввірену їм територію, а Ради - за певні населені пункти (селища та міста).

2. Оскільки ПОРЯДОК розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів є підзаконним нормативно-правовим актом, тобто законодавчим актом, який має нижчу юридичну силу порівняно із законом, то він може бути застосований лише в частині, що не суперечить закону.

3. Таким чином, сільрада правомірно відмовила підприємству, направивши його до райдержадміністрації.

При цьому зверніть увагу також на те, що в п. "л" ст. 21 не зазначено "населені пункти", а конкретизовано - "селища або міста", тобто закон надаючи ці повноваження селищним і міським радам, одночасно позбавляє цих повноважень сільські ради.

Форум Invision Power Board (http://nulled.ws)
© Invision Power Services (http://nulled.ws)