IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> про надання дозволу на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами
Oleh_m_88
сообщение 28.5.2013, 14:48
Сообщение #1


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Регистрация: 28.5.2013
Пользователь №: 1224



Доброго дня. Я працівник районної державної адміністрації, на днях виникла проблема слідуючого характеру. Відповідно до пункту 12 Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 1998 р. N 1218 власники відходів, які утворюють та розміщують їх на своїй території, до 1 червня поточного року подають до органів Мінекоресурсів на місцях заяви на одержання дозволу на розміщення відходів у наступному році. Одним із документів що додається до заяви є дозвіл на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами на відповідній території, виданий органом місцевого
самоврядування.
Одне із підприємств звернулося із заявою до відповідної сільської ради на території якої розміщений об'єкт поводження з небезпечними відходами (за межами населеного пункту) за отриманням даного дозволу та отримало відмову. відмова мотивувалася тим що згідно п. л) ч. 1 ст. 21 Закону України "Про відходи" Органи місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами забезпечують надання дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами на відповідній території селища або міста у порядку, визначеному законом. тим самим акцентуючи увагу на те що лише в межах населеного пункту надають такі дозволи.
А з гідно п. с) ч. 1 ст 20 Закону України "Про відходи" До повноважень місцевих державних адміністрацій у сфері
поводження з відходами належить надання дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами на відповідній території у порядку, визначеному законом.
ось тут і виникає питання, хто ж має видавати цей дозвіл? ПОРЯДОК вимагає дозвіл виданий органом місцевого саоврядування на відповідній території, але виходить що це суперчить Закону "про віходи". Допоможіть розібратись.

Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Юрисконсульт Вит...
сообщение 26.6.2013, 13:54
Сообщение #2


Магистр Права
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 798
Регистрация: 19.8.2011
Пользователь №: 2



Доброго дня.

Виходячи з аналізу вказаних вами норм, можна зробити наступні висновки.

1. Закон "Про відходи" (п. "с" ст. 20 та п. "л" ст. 21) наділяє аналогічними повноваженнями місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування, однак розмежовує ці повноваження за територіальною ознакою: Адміністрації відповідають за всю ввірену їм територію, а Ради - за певні населені пункти (селища та міста).

2. Оскільки ПОРЯДОК розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів є підзаконним нормативно-правовим актом, тобто законодавчим актом, який має нижчу юридичну силу порівняно із законом, то він може бути застосований лише в частині, що не суперечить закону.

3. Таким чином, сільрада правомірно відмовила підприємству, направивши його до райдержадміністрації.

При цьому зверніть увагу також на те, що в п. "л" ст. 21 не зазначено "населені пункти", а конкретизовано - "селища або міста", тобто закон надаючи ці повноваження селищним і міським радам, одночасно позбавляє цих повноважень сільські ради.


--------------------
Предоставляю юридические консультации и другие виды юридических услуг.

Контакты:
тел. (050) 722 21 74
E-mail: olga@legalexpert.in.ua
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение


Быстрый ответОтветить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 16.8.2018, 19:09