IPB

Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

 
Ответить в данную темуНачать новую тему
> Расторжение Договора По Системе "рассрочка", Бытовой прибор по системе кредит в Расрочку
Антонина
сообщение 31.7.2012, 19:07
Сообщение #1


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Регистрация: 31.7.2012
Пользователь №: 916



Добрый день! Большая просьба помочь разобраться. Дело в том, что 12.07.12 я приобрела бытовые приборы в Рассрочку(стир машинка и холодильник), по неизвестным причинам холодильник проработал три недели и начал внутри намораживать снег, что для него не свойственно. Подскажите, плиз, могу ли я потребовать у магазина замену на другой холодильник, если у меня оформлен кредит под этот? Возможен ли какой-то вариант расторжение текущего договора рассрочки, если там указано два быт товара, или можно вообще как-то решить этот вопрос? Спасибо.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

Positive
сообщение 1.8.2012, 9:22
Сообщение #2


Помощник юриста
****

Группа: Пользователи
Сообщений: 86
Регистрация: 25.7.2012
Пользователь №: 896



Цитата(Антонина @ 31.7.2012, 20:27) *
Добрый день! Большая просьба помочь разобраться. Дело в том, что 12.07.12 я приобрела бытовые приборы в Рассрочку(стир машинка и холодильник), по неизвестным причинам холодильник проработал три недели и начал внутри намораживать снег, что для него не свойственно. Подскажите, плиз, могу ли я потребовать у магазина замену на другой холодильник, если у меня оформлен кредит под этот? Возможен ли какой-то вариант расторжение текущего договора рассрочки, если там указано два быт товара, или можно вообще как-то решить этот вопрос? Спасибо.


Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.





3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Таким образом, если вы уверены, что не нарушали условия пользования холодильником, и уверены, что он неисправен, обратитесь в гарантийный отдел (я так понимаю гарантия есть), обязательно письменно. для начала напишите заявление о просьбе заменить товар, передайте в гарантийный отдел (делайте в 2-х екхемплярах, чтобы на 2-м поставили печать предприятия, что письмо принято), если не возьмут, отправьте по почте с уведомлением о вручении, корешок оставьте. Если гарантийный отдел сам заберет холодильник, и привезет новый такой же, то хорошо, если нет, то вызовите перевозчика, и чтобы он дал вам чек за перевозку. В письме указывайте требование о замене товара ненадлежащего качества и о возмещении затрат на перевозку товара. Гарантийный отдел в течении 2-х недель должен произвести экспертизу товара и предложить варианты замена\возвращение денег\ремонт. Вы можете выбрать естественно.
У вас не кредит, а рассрочка, кредит у нас банки выдают, это никак не относится к замене товара.
Если после всех указанных действий откажутся заменять товар, можно смело обращаться в суд.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Антонина
сообщение 3.8.2012, 18:36
Сообщение #3


Участник
**

Группа: Пользователи
Сообщений: 6
Регистрация: 31.7.2012
Пользователь №: 916



Цитата(Positive @ 1.8.2012, 10:42) *
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.





3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Таким образом, если вы уверены, что не нарушали условия пользования холодильником, и уверены, что он неисправен, обратитесь в гарантийный отдел (я так понимаю гарантия есть), обязательно письменно. для начала напишите заявление о просьбе заменить товар, передайте в гарантийный отдел (делайте в 2-х екхемплярах, чтобы на 2-м поставили печать предприятия, что письмо принято), если не возьмут, отправьте по почте с уведомлением о вручении, корешок оставьте. Если гарантийный отдел сам заберет холодильник, и привезет новый такой же, то хорошо, если нет, то вызовите перевозчика, и чтобы он дал вам чек за перевозку. В письме указывайте требование о замене товара ненадлежащего качества и о возмещении затрат на перевозку товара. Гарантийный отдел в течении 2-х недель должен произвести экспертизу товара и предложить варианты замена\возвращение денег\ремонт. Вы можете выбрать естественно.
У вас не кредит, а рассрочка, кредит у нас банки выдают, это никак не относится к замене товара.
Если после всех указанных действий откажутся заменять товар, можно смело обращаться в суд.







Спасибо, и еще один вопрос?
Допустим есть такая мелочная проблемка: когда я его покупала, к сожалению сама не спросила, потому как не думала, что бывают еще холодильники воздушно - капельные, то есть не сухой заморозки, продавец(владелец магазина) меня естественно не проинформировал, когда я пришла уточнить , что по стене течет и замораживается вода, мне ответили, что это воздушно - капельная стена, так нужно, вот если будет только намораживать, то это мол плохо..... по истечению 3 недель, он мне тика наморозил снега внутри на 1см, и 2 суток не размараживался....прихожу мне говорят уменьшить температуру...но извините меня какая в холодильнике может быть температура ниже 3 градуссов, зачем естественно мне он тогда нужен вообще...но мне такое говорят владельцы магазига. ..... Я конечно не спорю, что сама прогадала с вопросом по поводу сухой заморозки, но подскажите, могу ли я в таком случае требовать от них не возврат средств, а замену на другой,скажем, более дорогой холодильник, при наличии оформленной россрочки(через приват банк оформлена)? Спасибо.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Юрисконсульт Вит...
сообщение 14.8.2012, 12:36
Сообщение #4


Магистр Права
*******

Группа: Администраторы
Сообщений: 798
Регистрация: 19.8.2011
Пользователь №: 2



Цитата(Антонина @ 3.8.2012, 20:56) *
Спасибо, и еще один вопрос?
Допустим есть такая мелочная проблемка: когда я его покупала, к сожалению сама не спросила, потому как не думала, что бывают еще холодильники воздушно - капельные, то есть не сухой заморозки, продавец(владелец магазина) меня естественно не проинформировал, когда я пришла уточнить , что по стене течет и замораживается вода, мне ответили, что это воздушно - капельная стена, так нужно, вот если будет только намораживать, то это мол плохо..... по истечению 3 недель, он мне тика наморозил снега внутри на 1см, и 2 суток не размараживался....прихожу мне говорят уменьшить температуру...но извините меня какая в холодильнике может быть температура ниже 3 градуссов, зачем естественно мне он тогда нужен вообще...но мне такое говорят владельцы магазига. ..... Я конечно не спорю, что сама прогадала с вопросом по поводу сухой заморозки, но подскажите, могу ли я в таком случае требовать от них не возврат средств, а замену на другой,скажем, более дорогой холодильник, при наличии оформленной россрочки(через приват банк оформлена)? Спасибо.


Здравствуйте, Антонина.
Вряд ли такое возможно, т.к. насколько я понял, то речь идет о потребительском кредите. Скорее всего, в кредитном договоре указано целевое назначение кредита - покупка холодильника (марка, серийный номер и т.п. - т.е. четкая идентификация товара), здесь нужно смотреть условия кредитного договора.

Проще и правильнее сделать так: забрать деньги - погасить текущий кредит - оформить новый на большую сумму - купить другой холодильник.


--------------------
Предоставляю юридические консультации и другие виды юридических услуг.

Контакты:
тел. (050) 722 21 74
E-mail: olga@legalexpert.in.ua
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение


Быстрый ответОтветить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 18.9.2018, 16:50