Версия для печати темы

Нажмите сюда для просмотра этой темы в обычном формате

Юридический форум Украины _ Финансовое право и кредитные отношения _ Банк Не Отдает Мои Деньги

Автор: ragyi 4.4.2013, 14:42

Срок действия моей карточки истёк.
По телефону я заказала перевыпуск карты.
Карту выпустили, но отдать мне её отказались, т.к. у меня нет прописки.
Я спросила, вернут ли мне деньги, потраченные на выпуск карты. Они сказали "нет", ведь карту мы выпустили, но мы Вам её не отдадим (как в мультике про Простоквашино "потому что у Вас документов нет").

Я попросила закрыть счет и вернуть мне деньги с карточного счёта.
Менеджер в банке долго отказывалась принять моё заявление всё по той же причине, что у меня нет отметки о регистрации в паспорте.
На мой вопрос "что это означает? почему я не могу забрать свои деньги" она ответила "ну мы же не знаем: резидент Вы или нет".
Я настояла, чтобы моё заявление приняли и зарегистрировали, хотя менеджер "успокоила", что всё равно без прописки мне деньги не вернут.

Имеет ли банк право не одавать мне деньги и не закрывать счёт?
На каком основании?

Что мне делать?

Автор: Юрисконсульт Виталий 6.4.2013, 22:45

Здравствуйте!

Бред сивой кобылы... Какой это банк Вас так разводит?
Идите в банк и скажите, что если в течение дня они Вам не вернут деньги, то Вы пишите 3 заявления, одно из которых отправляете на имя председателя правления их банка, второе заносите в территориальное управление нацбанка, третье - в районную прокуратуру.

Обоснование следующее:
1. Гражданский кодекс Украины, http://"http://legalexpert.in.ua/komkodeks/gk/79-gk/1442-1075.html:

Цитата
Стаття 1075. Розірвання договору банківського рахунка
1. Договір банківського рахунка розривається за заявою клієнта у будь-який час.

2. Банк має право вимагати розірвання договору банківського рахунка:

1) якщо сума грошових коштів, що зберігаються на рахунку клієнта, залишилася меншою від мінімального розміру, передбаченого банківськими правилами або договором, якщо така сума не буде відновлена протягом місяця від дня попередження банком про це;

2) у разі відсутності операцій за цим рахунком протягом року, якщо інше не встановлено договором;

3) в інших випадках, встановлених договором або законом.

3. Залишок грошових коштів на рахунку видається клієнтові або за його вказівкою перераховується на інший рахунок в строки і в порядку, встановлені банківськими правилами.

4. Банк може відмовитися від договору банківського рахунка та закрити рахунок клієнта у разі відсутності операцій за рахунком клієнта протягом трьох років підряд та відсутності залишку грошових коштів на цьому рахунку.


2. http://"http://legalexpert.in.ua/instrukciya-pro-poryadok-vidkritya-vikoristanya-i-zakritya-rahunkiv-u-nacionalnoy-ta-inozemniy-valutah

пункты 20.5, 20.6
Цитата
20.5. Закриття поточного рахунку за бажанням клієнта здійснюється на підставі його заяви про закриття поточного рахунку, складеної в довільній формі із зазначенням таких обов'язкових реквізитів:

найменування банку;

найменування (прізвища, ім'я, по батькові), ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ (ідентифікаційного номера) власника рахунку;

номера рахунку, який закривається;

дати складання заяви.

Заява про закриття поточного рахунку юридичної особи підписується керівником юридичної особи або іншою уповноваженою на це особою і засвідчується відбитком печатки юридичної особи.

Заява про закриття поточного рахунку фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, підписується власником рахунку або уповноваженою ним особою. Заява про закриття поточного рахунку фізичної особи - підприємця засвідчується відбитком печатки (за наявності).

Якщо рахунок юридичної особи закривається юридичною особою - правонаступником, то в заяві про закриття поточного рахунку додатково зазначається найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної особи - правонаступника. Ця заява підписується керівником юридичної особи - правонаступника або іншою уповноваженою на це особою і засвідчується відбитком печатки юридичної особи - правонаступника.

Заява про закриття поточного рахунку може подаватися банку в електронній формі засобами програмно-технічного комплексу "клієнт-банк", "клієнт-Інтернет-банк" тощо, якщо це передбачено договором банківського рахунку. У цьому випадку заява про закриття поточного рахунку має містити електронний цифровий підпис.

20.6. Банк за наявності коштів на поточному рахунку, який закривається на підставі заяви клієнта, здійснює завершальні операції за рахунком [з виконання платіжних вимог на примусове списання (стягнення) коштів, виплати коштів готівкою, перерахування залишку коштів згідно з дорученням клієнта тощо].

Датою закриття поточного рахунку вважається наступний після проведення останньої операції за цим рахунком день. Якщо на поточному рахунку власника немає залишку коштів, а заява подана в операційний час банку, то датою закриття поточного рахунку є день отримання банком цієї заяви.

У заяві про закриття поточного рахунку (паперовій копії заяви в електронній формі) головний бухгалтер банку або інша уповноважена особа банку зазначає дату та час отримання заяви, дату закриття рахунку та засвідчує це своїм підписом. Заява про закриття поточного рахунку зберігається в справі з юридичного оформлення рахунку.

У день закриття поточного рахунку банк зобов'язаний видати клієнту довідку про закриття рахунку.

Автор: ragyi 9.4.2013, 17:51

Цитата(Юрисконсульт Виталий @ 6.4.2013, 23:05) *
Бред сивой кобылы... Какой это банк Вас так разводит?
Идите в банк и скажите, что если в течение дня они Вам не вернут деньги, то Вы пишите 3 заявления, одно из которых отправляете на имя председателя правления их банка, второе заносите в территориальное управление нацбанка, третье - в районную прокуратуру.


Это наш любимый украинский Альфа Банк.
Спасибо за ответ.
"В течение дня" - это круто. На их бланке заявления написан срок - 45 дней.

Форум Invision Power Board (http://nulled.ws)
© Invision Power Services (http://nulled.ws)